Krótki opis
Microsoft Office to pakiet aplikacji biurowych firmy Microsoft. Obejmuje on programy Word, Excel, PowerPoint, Access i nowsze wersje Mail, Office Manager i Outlook. Wersje „1.x” pakietu Microsoft Office były po prostu pakietem marketingowym obejmującym samodzielne produkty sprzedawane razem bez innych zmian w opakowaniu. Mimo że były to odrębne aplikacje, a nie jeden monolityczny program, miały podobny interfejs użytkownika, który był dobrze ze sobą zintegrowany. MS Office został początkowo wydany na Macintoshu, ale szybko stał się de facto pakietem biurowym dla Windows 3.x. Microsoft Office konkurował z wieloma innymi pakietami biurowymi, w tym Lotus Smartsuite, Borland / WordPerfect / Corel Office i Star Office. Pakiet Microsoft Office 4.0 zawiera programy Word 6.0, Excel 4.0a, PowerPoint 3.0, Microsoft Mail i Microsoft Office Manager. Nabywcy tej wersji otrzymali kupon na aktualizację do programu Excel 5.0 i PowerPoint 4.0, ponieważ były one dostępne wkrótce potem. Microsoft Office 4.0 to wersja pakietu Microsoft Office wydana w 1993 roku. Jest następcą pakietu Office 92 (3.0)
Źródło: Wikipedia