Krótki opis
Microsoft Office to pakiet aplikacji biurowych firmy Microsoft. Obejmuje to programy Word, Excel, PowerPoint, Access i nowsze wersje Mail, Office Manager i Outlook. Wersje „1.x” pakietu Microsoft Office były po prostu pakietem marketingowym obejmującym samodzielne produkty sprzedawane razem bez innych zmian w opakowaniu. Mimo że były to odrębne aplikacje, a nie jeden monolityczny program, miały podobny interfejs użytkownika, który był dobrze ze sobą zintegrowany. MS Office został początkowo wydany na Macintoshu, ale szybko stał się de facto pakietem biurowym dla Windows 3.x. Microsoft Office konkurował z wieloma innymi pakietami biurowymi, w tym Lotus Smartsuite, Borland / WordPerfect / Corel Office i Star Office. Microsoft Office 92 (właśc. Microsoft Office 3.0) – jeden z pierwszych pakietów Office. Wydany został na platformy DOS i Windows. Niektóre programy, które zostały wprowadzone do pakietu powstały znacznie wcześniej, bo w latach 80. Oficjalnym następcą Office 92 został Microsoft Office 4.0. Microsoft Office 92 to nazwa marketingowa dodana w znacznie późniejszym okresie sprzedaży pakietu, który debiutował na międzynarodowych rynkach jako Microsoft Office 3.0.
Źródło: Wikipedia