• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin forum
#1
Witaj użytkowniku. Zapoznaj się z regulaminem, zanim zaczniesz używać konta na forum. 

1. Założenie konta jest darmowe, natomiast korzystanie z niego dotyczy całego serwisu strony WindowsBASE.pl. 

2. Konto jest ważne do momentu zakończenia działalności serwisu, jednak informacja o planowanym zamknięciu pojawi się najpóźniej miesiąc przed ogłoszeniem tej wiadomości. Ważność konta może zostać skrócona np: z powodu łamania reguł regulaminu.

3. Konto używane jest do logowania się w serwisie oraz forum internetowym i służy ono do skorzystania z możliwości, które oferuje ten serwis, takich jak: korzystanie z bazy użytkowników, wysyłanie linków oraz zgłaszanie i usuwanie tych wadliwych. Istnieje również możliwość wysyłania treści, poprawek, dodawania linków, wysyłania opinii na temat serwisu oraz toczenia konwersacji na forum z innymi użytkownikami.

4. Konto na forum umożliwia: zakładanie wątków w wyznaczonych, odblokowanych kategoriach oraz wysyłanie wiadomości prywatnej pomiędzy użytkownikami.

5. Konto w serwisie umożliwia skorzystanie z funkcji panelu użytkownika, których to funkcje zostały opisane w punkcie 3.

6. Nieaktywne konta mogą ulec konserwacji technicznej, jeśli nie będą używane przez okres dłuższy niż jeden rok kalendarzowy. Konta nieaktywne to takie, które w przeciągu określonego okresu czasowego nie odnotują w serwisie żadnego zainteresowania ze strony użytkownika, na przykład takie, na których użytkownik nie zalogował się ani razu od momentu założenia konta lub po jego utworzeniu i aktywowaniu. Operacja konserwacja kont nie usuwa ich z bazy, lecz sprawdza i przenosi do odpowiedniej grupy użytkowników mających ograniczone prawa do korzystania z forum, do momentu ich ponownego zalogowania. Konserwacja może również zablokować konta, których adresy e-mail znajdują się na czarnej liście, bądź nie są one zweryfikowane.

7. Każdy użytkownik ma możliwość posiadania więcej niż tylko jednego konta przypisanego do adresu IP, jednak nie może utworzyć ich zduplikowanych ilości w krótkim czasie, w celu ochrony konta w przed rozprowadzaniem spamu i zamieszania na forum. Zakładanie wielu fałszywych kont w krótkim okresie czasu, może zakończyć się blokadą lub ich usunięciem z bazy, z nałożeniem blokady na adresy IP.

8. Użytkownik nie może propagować treści szerzących nienawiść, nieprawdę, oszczerstwa, rasizmu i wulgarnego zachowania skierowanego wobec innej osoby lub grupy użytkowników zarejestrowanych na forum. Za łamanie tej zasady, można otrzymać zawieszenie lub tymczasową blokadę na korzystanie z forum.

9. Użytkownik może tworzyć, odpowiadać na posty założone przez administratorów i innych użytkowników, zgodnie z zasadami netykiety.

10. Użytkownika obowiązuje poprawność gramatyczna (przecinki, ortografia) w celu łatwiejszego odbioru napisanej treści/przekazu. Dozwolone jest użycie języka obcego- angielskiego brytyjskiego lub amerykańskiego. Domyślnym językiem komunikacji- jest język polski.

11. Użytkownik nie może odpowiadać bezsensownie bez zapoznania się z tematem posta na forum, nie może odpowiadać jeśli nie zna jego treści. Pisanie bezsensowych wypowiedzi spowoduje ich usunięcie.

12. Użytkownik nie może "spamować" (nadużywać forum do pisania wielokrotnych, tych samych lub bezcelowych/bezsensownych wypowiedzi pod postami lub tematami forum). Za spamowanie wiadomościami bez celu, administrator może nałożyć tymczasową lub stałą blokadę na konto bez możliwości jego odwołania.

13. Na forum obowiązuje absolutny zakaz korzystania z botów i szkodliwego oprogramowania do wysyłania ciągłych wiadomości oraz zakładania wątków bez celu i zgodnego tematu. Za zakładanie kont przez takie praktyki, konta zostaną po krótkim czasie usunięte.

14. Na forum istnieje możliwość reklamy oraz udostępniania wszelkich linków do innych stron, tylko wtedy gdy pasują tematycznie do tematu danego wątku lub kategorii. Wyjątkiem od reguły jest kategoria- Off-topic, jednak tematyka załączania linków nie może rażąco odbiegać od tematyki forum.

15. Użytkownik może "załączyć" w postach treści do każdej strony, z  wyjątkiem stron znajdujących się w czarnej strefie "darkweb" oraz stron prowadzących nielegalną działalność (piractwo) oraz prowadzących do oszustwa (scam, phishing, malware-sites)

16. Użytkownik jest zobowiązany do przeczytania tego posta przed założeniem konta oraz po jego założeniu. Nie znajomość tego regulaminu nie zwalnia go z odpowiedzialności za dokonane czyny ograniczające prawidłowe działanie forum dla pozostałych użytkowników.

Ostatnia aktualizacja: 22.08.2021r.
Prawdziwy informatyk wiesza się z komputerem...


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości